109096:
sv: sv: sv: sv: montage af light guards (07-03-2011 16:51:22) (svar på
109092)
Jesper H. Lynge #8394, reg. nsj (medlem) (
ip-adr: 212.181.86.83)
Stop stop stop.
Gør nu som Hans Martin skriver, og undgå alle mulige tyskertricks med popnitter.
De pågældende "rivets" fungerer som den type ravpluks der anvendes til gipsplader. Du borer et hul, der passer til dine "rivets". Dernæst sætter du dine "rivets" ind i disse huller. Placer det sorte stang ovenpå, skru den enkelte lange møtrik ind i hver af dine "rivets", stram til, og dine "rivets" åbner sig nu på bagsiden og sidder derefter fast. Fjern møtrikken , og monter dine lightguards ved brug af de fire rigtige møtrikker.
Når du afmærker hvor hullerne skal være, så sørg for, at dine lightguards flugter med en eller anden vandret samling på bilen, f.eks den samling der er mellem dine wingtops og den lodrette flade hvor forlygterne er monteret. Baggrunden er, at hvis du bruger et vatterpas, og bilen f.eks holder lidt skævt, så kommer dine lightguards til at sidde skævt på bilen.
Ring evt. hvis jeg skal uddybe.
Mvh
Jesper
20963534
(Der selv havde samme spørgsmål dengang jeg skulle montere på min 110'er)