Hej Jens.
Hvis der er "luft i hovedcylinderen", vil denne presses med ned i bremsesystemet.
Differential-"ventilen" kan du kontrollere ved at skrue kontakten, der sidder i midten, ud og se om stangen hvor o-ringene er monteret, er i center.
Du skal starte forfra.
1. Du skal bruge 3 personer (1 pumper, 1 påfylder og 1 udlufter) og 3 øl.
2. Start med det fjerneste hjul, løsn udluftningsskruen og "pumperen" pumper så med rolige "pump" indtil du (udlufteren) ikke ser luftbobler i udluftningsslangen mere. Stram så (forsigtigt) skruen igen.
3. "Påfylderen" holder øje med væskestanden og efterfylder løbende.
4. Fortsæt med de 3 sidste (forudsat at der 4!) hjul, på den måde at du ender med det hjul som er nærmest hovedcylinderen.
5. Med 99% sikkerhed er der tryk på nu, så tiden er nu kommet til de 3 øl:-)
(PS. Det koster lidt forskellig væske!, men det virker)..
Mvh.
Verner DL-RK 451 og
www.serie3.109-serie3.dk