jeg synes det er en god ide, efter at have tabt en del penge til et firma i danmark, der kun ville tage i mod bank overførelse, der derefter kom varen ikke til tiden, så jeg prøvede at ringe til det firma for at få pengene tilbage men det kunne jeg så ikke få lov til ( eller loven var på min side) men det var firmaets vilje ikke. så der endte med at gå 2 uger før at halvdelen af varene blev leveret, åbentbart bruger man ikke kvitering lokale steder i jylland. og da det var blevet kørt at firmaet , på grund af de 2 ugers forsinkelse, havde jeg ikke noget fragtbrev. blandt det jeg havde købt var et topstykke komplet (host host), som jeg havde givet 3800kr for. som til den pris ikke var planslebet, ingen vippearme, ingen gevind til den aksel hvor vippearmene skulle sidde, det var simpelhen ødelagt ved at have været overspændt meget!.
det jeg vil frem til det er at selv om der er reklamer for forskelige firmaer her på dansk land rover klubs hjemmeside. så er det ikke sikkert at de har rent mel i posen.
så lige meget hvem det er, brug Aldrig bank overførelse! af penge. altid kredit, eller dankort, visa eller den slags. eller lige hører banken om sikkerhed først det betaler sig.
der ud over undgå :
folk eller firmaer der hedder
1: Frode e bogie - betyder i italien bedrag og svindel
2: timo y mentiras - betyder fup og svindel på spansk
3: oszust - er polsk og betyder svindel
4: afakean da hugeone - lyder som latin, men hvis man skiller ordne ad står der A fake and a huge one.
kilde:
www.pufedorf.dkmvh Christian der aldrig handler hos ....... igen